Szkoła przyjazna uczniom
z dysleksją – podsumowanie działań projektowych
(Zam: 27.06.2017 r., godz. 16.01)Szkoła Podstawowa w Białobrzegach przystąpiła w roku szkolnym 2016/2017 do wojewódzkiego projektu „Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją”.
Priorytetami tego przedsięwzięcia edukacyjnego są przede wszystkim:
• wdrożenie filozofii szkoły przyjaznej uczniom z dysleksją,
• wdrożenie strategii najskuteczniejszej pomocy uczniom z trudnościami w nauce,
• integrowanie środowiska lokalnego w celu wyrównywania szans edukacyjnych,
• popularyzowanie wiedzy na temat dysleksji,
• promowanie modelu szkoły przyjaznej uczniom z dysleksja.
W ramach działań projektowych zostały podjęte liczne inicjatywy, które wzbogaciły ofertę dydaktyczną szkoły i pozwoliły uczniom odnieść sukcesy na miarę własnych możliwości.
Spośród wielu realizowanych zadań warto wspomnieć o osiągnięciach w Konkursach – Ortograficznym i Techniki Czytania.
Weronika Pucia z klasy III b stanęła na najwyższym stopniu podium, uzyskując I miejsce w Konkursie Ortograficznym, a Emilia Szybowska z klasy II a uczeń klasy II b – Marcel Klusek – otrzymał wyróżnienie w tej samej kategorii.
Gratulujemy naszym uczniom tak wysokich wyników i życzymy kolejnych sukcesów!
Bardzo interesującą formą rozwijania świadomości językowej była Gra Terenowa przebiegająca ulicami Śródmieścia Warszawy pod hasłem „Ortograficzny szlak 7 inteligencji”. Jej celem było nie tylko aktywne poznawanie reguł pisowni polskiej i doskonalenie funkcji percepcyjno-motorycznych, ale także rozwijanie umiejętności społecznych i możliwość przeżycia przygody.
„Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją” to projekt dwuletni, obejmujący wiele dodatkowych działań, dzięki którym ortografia staje się bardziej przyjazna, a wiedza na temat dysleksji jest dostępna dla każdego rodzica.
Szkolni koordynatorzy projektu – Marlena Kujawa i Magdalena Michalak
FOTORELACJA
Spośród wielu realizowanych zadań warto wspomnieć o osiągnięciach w Konkursach – Ortograficznym i Techniki Czytania.
Weronika Pucia z klasy III b stanęła na najwyższym stopniu podium, uzyskując I miejsce w Konkursie Ortograficznym, a Emilia Szybowska z klasy II a uczeń klasy II b – Marcel Klusek – otrzymał wyróżnienie w tej samej kategorii.
Gratulujemy naszym uczniom tak wysokich wyników i życzymy kolejnych sukcesów!
Bardzo interesującą formą rozwijania świadomości językowej była Gra Terenowa przebiegająca ulicami Śródmieścia Warszawy pod hasłem „Ortograficzny szlak 7 inteligencji”. Jej celem było nie tylko aktywne poznawanie reguł pisowni polskiej i doskonalenie funkcji percepcyjno-motorycznych, ale także rozwijanie umiejętności społecznych i możliwość przeżycia przygody.
„Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją” to projekt dwuletni, obejmujący wiele dodatkowych działań, dzięki którym ortografia staje się bardziej przyjazna, a wiedza na temat dysleksji jest dostępna dla każdego rodzica.
Szkolni koordynatorzy projektu – Marlena Kujawa i Magdalena Michalak
FOTORELACJA
KALENDARZ IMPREZ
21 Grudzień 2024
pn | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |